Przestrzeń coworkingowa jest świetnym biznesem dla nowych start-upów, programistów, grafików, freelancerów, fotografów. Nie sprawdzi się natomiast dla osób, których praca polega na częstym rozmawianiu przez telefon. „Po pierwsze mogą one być uciążliwe dla pozostałych członków, po drugie znacznie trudniej wtedy spełnić wymagania dotyczące należytej ochrony danych osobowych.”
„Na rozpowszechnieniu idei coworkingu, powinno nie tylko zależeć właścicielom biur coworkingowych, ale wszystkim, którym leży na sercu rozwój przedsiębiorczości i wprowadzanie ułatwień dla osób rozpoczynających swoją przygodę z biznesem.
– Należy tworzyć nowe biura coworkingowe i reklamować je na szeroką skalę. Ważne jest nawiązanie dialogu ze studentami, rozprzestrzenianie informacji na uczelniach po to, by coworking nie był już czymś tajemniczo brzmiącym, a każdemu znaną i cenioną metodą na miejsce oraz sposób pracy.”